Skocz do zawartości

Edek

Administrator
  • mPoints

    110
  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Konto premium

Ostatnia wygrana Edek w dniu 16 Listopada

Użytkownicy przyznają Edek punkty reputacji!

Reputacja

92 Neutralna

4 obserwujących

Ostatnie wizyty

356 wyświetleń profilu
  1. Edek

    Podsumowanie startu serwera

    Jeśli wyrażasz opinie na dany temat daj jakieś konkrety, argumenty.
  2. Edek

    Podsumowanie startu serwera

    Grałem na mrp, grałem na crp na większości projektach Mariana i innych osób, wiem jak było kiedyś i widzę jak jest teraz... M-RP nie ma nic wspólnego z sa-rp. Jest kilka osób z tamtego projektu chociażby ja ale nie ma też osób, przez które wyszło jak wyszło.
  3. Edek

    Podsumowanie startu serwera

    O kim konkretnie mówisz i czemu? Jeśli coś Ci nie odpowiada to podziel się tym z nami. Kiedy to było... Teraz w to wszystko jesteśmy, że tak powiem bardziej zaangażowani i zbyt dużo czasu i kasy w ten projekt włożyliśmy. Dobrym przykładem jest sama licencja IPS, która jak na projekt nie przynoszący zysków była ogromną inwestycją ( $200). Tym razem też inaczej jest to wszystko zarządzane, a Mario nie jest sam. Nie poddajemy się i lecimy do przodu. Szkoda, że gracze wracają do przeszłości, każdemu zdarzają się błędy i każdy może je popełnić.
  4. Witajcie, Start mamy za sobą, jedną z najważniejszych wydarzeń w historii tego projektu. Jak to news podsumowujący musimy wspomnieć o wszelkiego rodzaju statystykach. Począwszy od odnotowanej największej liczbie graczy jednocześnie zalogowanych w dniu startu wynosiła: 186 graczy. Na chwilę obecną mamy utworzonych 537 postaci, 270 pojazdów i 497 drzwi. W zeszła niedzielę, na wielkim otwarciu nasza maszyna doskonale sobie poradziła. W najgorszych momentach zużycie procesora wynosiło zaledwie ok. 40%. Nasz programista Mario ciężko pracował i na bieżąco usuwał wszystkie błędy - cały czas to robi. Raz jeszcze chcieliśmy Wam wszystkim podziękować za obecność w dniu startu i zachęcamy do dalszej rozgrywki bo naprawdę warto! Zabezpieczenia Nowy system zabezpieczeń składa się z wielu, że tak powiem etapów. Pierwszy jest przed stworzeniem pierwszej postaci. Został wprowadzony system weryfikacyjny nowe konta globalne. Sprawdzane jest Wasze IP, adres e-mail oraz nazwa konta. W przypadku akceptacji gracz może stworzyć postać. Kolejny etap ochrony jest już bezpośrednio na serwerze lecz tego nie będziemy zdradzać. Ostatnią linią obrony jesteśmy my, administratorzy. Maszyny są dobre ale nie ma to jak nasze ludzkie oko i intuicja. Gazety używalne Jako pierwsi wprowadzamy możliwość pisania (przez SN) gazet, oraz czytania ich bezpośrednio w grze. Wszystko to nie jest trudne w obsłudze, a na pewno urozmaici rozgrywkę dając nowe możliwości. Redaktorzy będący w grupie o typie SN otrzymali dostęp do nowej opcji w panelu zarządzania grupą. Roznosiciele gazet roznoszą je po domach + sprzedają za pomocą /o gazete. Gracz otrzymuje przedmiot "gazeta" po użyciu jej dostaje tekst, animacje trzymania gazety (gazetę do ręki) i status nad głową (czyta gazete). Po dostarczeniu gazety pod drzwi, ta będzie pojawiać się pod /dom gazeta - wtedy otrzyma przedmiot do ekwipunku i może ją czytać. Nowe skiny oraz obiekty dostępne w sklepach. Wraz z kolejnym restartem serwera zostaną dodane nowe przedmioty w sklepach 24/7 oraz nowe ubrania. Wpadliśmy na ciekawe rozwiązanie. Od zawsze pamiętam, że był problem z osobami odgrywających bogate postacie, które notabene takie nie były chociażby ze względu na ich faktyczny stan gotówki. Dodaliśmy sporo skinów, które są po prostu eleganckie. Dobre ubrania, drogie akcesoria ułatwia wyróżnianie się w grze. Oczywiście ich cena będzie adekwatna do oferowanych, że tak powiem korzyści wizualnych. Tuning mechaniczny dla pojazdów. Pojazdy są wolniejsze i szybsze. Dodajemy możliwość zmodyfikowania ich prędkości, czyli podstawowy tuning, który pomoże Wam w pościgach i nie tylko. Za sprawą trzech nowych przedmiotów (które zamówić będą mogły warsztaty) poprawicie osiągi swoich czterech kółek: Kompresor, Turbo, ECU Czy to tylko tyle, sobie myślicie. Otóż nie 🙂 mamy w zanadrzu inną niespodziankę dla Was, która pokaże jak bardzo rozwinął sie SAMP przez ostatnie lata. Otóż przez kolejny tydzień będziemy testować nowe możliwości, z których jak do tej pory nie skorzystał żaden inny projekt. Będziemy mogli za tego pomocą całkowicie ingerować w Wasze pliki GTA i modyfikować nie tylko prędkość pojazdów - ale także ich masę, przyczepność na drodze, siłę hamulców czy zawieszenie. Jak to możliwe? Po prostu, napiszemy Wam o tym w newsie zapowiadającym wersję 0.3 skryptu, która wejdzie w życie za tydzień. News o naszych możliwościach jakie możemy zaoferować Wam do gry pojawi się juz w tę niedzielę. Własne reklamy na bilboardach. Wraz z wprowadzeniem w życie rządowego projektu daliśmy Wam możliwość dzierżawy bilboardów i zamieszczania własnej reklamy. Z początku ilość wolnych miejsc będzie ograniczona ale z czasem zwiększana. Wszystkie formalności dokonać będzie trzeba w urzędzie miasta i odpowiednim temacie na forum, w dziale rządu. Nowy system tagowania Tagowanie do tej pory było dość oklepane, gdyż było to rozwiązanie z 2013 roku! Postanowiliśmy to zmienić specjalnie dla Was i zdecydowanie rozszerzyć o dodatkowe możliwości. Od teraz każdy, kto zamaluje tag będzie mógł swobodnie go obrócić (sama rotacja, bez zmiany pozycji), oraz co najważniejsze - wpisać własny tekst dowolnie go formatując, narzucając własną czcionkę. Skrypt już sam dostosuje wielkość czcionki w stosunku do długości tekstu. Chcieliśmy Wam tego oszczędzić, gdyż kombinowanie z liczbami tylko utrudnia zabawę, zamiast ją ułatwiać. 🙂 Koszykówka Bardzo powszechnie znany sport w stanach, który po prostu musieliśmy wprowadzić na naszym serwerze. Odbywa się to bardzo prosto - stawiamy obiekt kosza (model 947), podchodzimy do niego i zaczynamy komendą /kosz. Następnie ustawiamy się w dowolnym miejscu (tylko nie za daleko! bo skrypt przerwie Wam zabawę), celujemy tak, by punkt centralny kamery był we właściwej pozycji do zdobycia punktu i jeszcze jedno - przytrzymujemy przycisk LPM, to też istotne, by piłka doleciała do kosza i dała wam punkt. 🙂 Miłej gry. Graphic interaction interface (GII) Pewnie wielu z Was zastanawiało sie, dlaczego nie mamy interakcji gracz z graczem lub obiektem na klawisz Y jak wszędzie. To dlatego, ze konstruowaliśmy swój własny interfejs na potrzeby naszego serwera. Który będzie działał spójnie z większością systemów jakie posiadamy. Przedstawimy go już w najbliższą niedzielę. Warto zaczekać, ponieważ jest to kolejne wielkie i innowacyjne osiągnięcie w tym multiplayerze. Błędy, które zostały naprawione oraz mniejsze zmiany Błąd z naprawą pojazdów w warsztatach samochodowych. Ustalanie ceny produktu podczas zamawiania nie może być mniejsza niż cena hurtowa. Od teraz boty w biznesie o typie warsztat/gastronomia działają poprawnie. Odtwarzacze płyt CD działają tak jak powinny. Naprawiono składanie ofert produktów z magazynu grupy. Usunięto problem związany z 2 glockami (skill). Od teraz, w zależności od płci naszej postaci poprawnie wyświetlają się narrację związane np z pokazywanie licencji. Eliminacja poważniejszych błędów z naprawianiem/tankowaniem/montowaniem części pojazdów w warsztatach. zdjęto flagi z broni organizacji przestepczych (skrypt bbędzie działał w tle, sprwdizmy jak towygaać będzie, jeśli bentrumy będą biegali z glockami - zablokujemy) Strefy oraz akcje i interakcje z nimi związane działają jak należy. Możecie w nich budować, otwierać bramy, składać oferty (oczywiście jeśli mają odpowiednią flagę). Praca dorywcza sprzedawcy działa już tak jak powinna, a w zakładce /pomoc wszystkiego się dowiecie jak z niej korzystać. Warto, by właściciele gastronomii postawili w pobliżu swoich biznesów obiekt budki (1342), by móc zarobić z ofert składanych przez graczy z pracą dorywczą. wyjmowanie z torby nie mając udźwigu będzie teraz bezproblemowe Zwiększono limity zamawiania broni dla organizacji przestępczych. Sprawdźcie to w swoim panelu. Problem związany z ofertami innym graczom - usunięty. Praca roznosiciela gazet została poprawiona. Uszkodzenia wizualne pojazdów od teraz będą widoczne dopiero, gdy pojazd osiągnie poziom HP poniżej 900. W panelu grupowym dodatkowe ustawienie "prowizja dla pracownika" gdzie ustalamy procent od sprzedaży produktu (max 50%) Gracz otrzymywać będzie cogodzinny payday w wysokości $50. Co planujemy na kolejną aktualizację? Ulepszony system tuningu pojazdów ( mechaniczny oraz wizualny). Nowe prace dorywcze. Nowe typy biznesów. Nowe obiekty zwykłe, doczepialne oraz skiny w sklepach z ubraniami Nowości dla grup publicznych
  5. Piątek/sobota wleci news wraz z updatem skryptu. Pojawia się nowości. 

  6. Co byście chcieli zobaczyć w następnym update?

    1. Pokaż poprzednie komentarze  7 więcej
    2. brucewayne

      brucewayne

      /screenshot, kase za przegranie godziny

    3. brucewayne

      brucewayne

      + może taki system zniszczen aut jak na lsrp, gdzie nie rozpierdala ci zderzaka za jednym przetraciem albo lekkim uderzeniem

    4. Cumbajszpill

      Cumbajszpill

      więcej sztuk mięsa na serwerze

  7. Witajcie, Na zegarku wybiła godzina 19:00, a to oznacza, że już za godzinę widzimy się wszyscy na wielkim otwarciu serwera Mighty RolePlay. Liczba zarejestrowanych użytkowników osiągnęła, aż 467 co uważamy za całkiem dobry wynik. Napisaliście 281 tematów, a w nich 1227 postów. Najwięcej użytkowników jednocześnie zalogowanych na forum odnotowaliśmy dnia 10.11.2019 a liczba ta wynosiła 205. Wystarczy już tych statystyk, przejdźmy do sedna. Wraz z otwarciem serwera, od godziny 20:00 do 24:00 zaplanowaliśmy mały konkurs, w którym czworo zwycięzców otrzyma konto premium na 30 dni! O co chodzi? Zasady są bardzo proste. Z pośród wszystkich zalogowanych graczy wybierzemy 4 tych, których nieprzerwana sesja wynosiła minimum 1h. Otrzymają oni nagrody najpóźniej do końca następnego dnia. Jak wiecie obecne czasy oraz cała społeczność zdecydowanie różni się od tej, która była kilka lat temu, nie ma tego czegoś, wiele osób też zrezygnowało, a nowi gracze po prostu na scenie są, że tak kolokwialnie mówiąc zjadani. Nie mają okazji się wykazać, a co najważniejsze czegoś nauczyć. Wychodzimy z otwartą ręką do takowych osób. Utworzyliśmy specjalną grupę na forum oraz serwerze discord, która nazywa się Tutor. Do jej głównych obowiązków będzie pomoc nowym graczom. Udostępniamy też dla Was serię poradników ( w trakcie tworzenia) napisanych właśnie przez Tutorów. Zobaczymy jak zostaną oni odebrani przez społeczność, a mamy nadzieję, że dobrze. Wszystkie poradniki dostępne są tutaj: Klik Możliwości sampa każdego z nas zapewne zadziwiły, a wszystko to idzie w bardzo dobrym kierunku. Jeśli dalej tak będzie to kto wie, może za jakiś czas dodawać będziemy mogli nawet POJAZDY. Dzisiaj jest dzień startu serwera i w jednej chwili będzie próbowało dołączyć bardzo dużo osób. Chcemy Wam to ułatwić udostępniając przygotowaną przez nas paczkę zasobów. Pobierając przez ten link zrobicie to zdecydowanie szybciej niż korzystając z downloadera na serwerze. Na samym dole zamieszczam link, a poniżej instrukcje co i jak. Pobieramy paczkę zasobów i otwieramy ją. Folder o nazwie 51.38.146.147.7777 z plikami przenosimy do: \Documents\GTA San Andreas User Files\SAMP\cache Wybieramy z listy nasz serwer i wchodzimy do gry. Linki do paczki zasobów: Pobierz z m-rp.net lub skorzystaj z alternatywnych serwisów: Mega.nz zippyshare sendspace Skan z VirusTotal : KLIK Jeśli chcemy zmienić folder pobieranych plików to wchodzimy tutaj, klikamy Tools, a następnie edytujemy Model Cache Location.
  8. FINAL BUILD construction – firma budowlana założona w Vice City w 1984r przez Johna Sindacco. W ciągu najbliższych sześciu lat firma realizowała ogromne zlecenia, dzięki którym zarobiła duże pieniądze. W 1992 przeniosła swoją główną siedzibę w okolice Blueberry, w stanie San Andreas. W 2019 r sytuacja się powtórzyła, duże zyski z realizowanych projektów, liczne wygrane przetargi rządowe umożliwiły ulokowanie swojej głównej siedziby w samym Los Santos. Firma zainwestowała w nowy sprzęt oraz pracowników. Aktualnie posiada kilka oddziałów w całym kraju. Najliczniejsze i najlepiej rozwijające znajdują się w Vice City, Las Venturas oraz Los Santos. Właścicielem firmy jest Kuzma Treytakov. OOC: Wraz z ekipą (Edek, Jackal, Byxi, Morfeusz oraz Krzywy) wpadliśmy na genialny pomysł, dzięki któremu będziemy mogli wykorzystać nasze umiejętności w tworzeniu różnorodnych obiektów, interiorów i innych tego typu rzeczy. W naszym zespole są osoby z różnymi talentami. Począwszy od tworzenia modeli 3D w 3ds (ja) przez dekorowanie ulic/parków kończywszy na tworzeniu ogromnych interiorów wszelakiego rodzaju. Na realizację projektów poświęcimy bardzo dużo swojego prywatnego czasu. Nasza praca nie będzie się opierać jedynie na trybie OOC, chcemy również odgrywać to wszystko w grze i udokumentowywać po przez screeny. Budowa nowego bloku mieszkalnego trwać będzie np ok. tygodnia wcześniej przygotowując dane miejsce w grze pod teren budowy. Zobaczycie w pierwszej kolejności różne dziury w ziemi, rusztowania, pełno ciężarówek i nas, pracowników odgrywających wiele ciekawych akcji na miejscu budowy. Efektem tego wszystkiego będzie np nowy budynek.
  9. Szukam osób z talentem budowlańca, info PW discord. 

  10. Szukam osób do gierki IC, które mają pojęcie o budowaniu interiorow, są kreatywni itp. Znajomość 3ds to dodatkowy atut. Zainteresowanych proszę o kontakt na PW. Jeśli macie jakieś swoje prace to też je od razu wysyłajcie ( w postaci screenów).
  11. Edek

    PUBG Lite/CoD Mobile

    Tak ja gram w CoD mobile 😄
  12. Edek

    3D models by Edek

    Jestem samoukiem i zdaje sobie sprawę, że pewne rzeczy można zrobić łatwiej, szybciej i lepiej ale do wszystkiego doszedłem sam, a z dnia na dzień poznaje nowe możliwości. Poniżej zamieszczam kilka moich prac. //edit coś nie tak z spoilerami ;/ Blok mieszkalny, w miarę nowoczesny.
  13. Witajcie. 😉 Nie wiemy na dzień dzisiejszy, jak wyglądać będzie frekwencja na serwerze gry, dlatego musimy w tej sprawie trochę improwizować, postawiliśmy więc na umieszczenie centrum właśnie w okolicach Unity Station - jednak znacznie przerobionym i zbudowanym z naszych własnych obiektów. Wiadomo, że centrum zazwyczaj bywa miejscem największych opóźnień podczas gry, dlatego trzeba tutaj postawić na minimalizację, postanowiliśmy więc całe centrum zrobić z jednego obiektu tak, by idealnie komponował się w to miejsce. Wybór Unity Station to nie jest przypadek. Miejsce te (jak na dobry początek serwera) jest bardzo dobrze skomunikowanym miejscem z South Central i jednocześnie Pershing Square. Wiadomo, że początki serwerów bywają trudne i nie wiemy ile graczy zostanie z nami na stałe (choć postaramy się wykonać swoją pracę najlepiej jak się da 😉) to miejsce wydaje się być strzałem w dziesiątkę nawet, jeśli chodzi o mniejszą grupę graczy. Centralizacja rozgrywki jest ważna choćby dlatego, że RolePlay w SAMP polega na odgrywaniu interakcji z innym graczem, a znalezienie takiego gracza nie powinno być trudne, gdyż w tym momencie gra traci cały swój najlepszy smak. Postawiliśmy na kilka otwartych interiorów, jednakże - one bywają często zdradliwe, jeśli chodzi o wydajność i płynność gry, dlatego większość zamkniemy w standardowych ikonkach wejścia do budynku - a jak widać na zdjęciach, miejsca na biznesy będzie naprawdę sporo. Oczywistą oczywistością jest, że w miarę rozwoju sytuacji serwera, centrum może w każdej chwili zostać przeniesione w dogodne miejsce. Ten krok nie jest niezmienny. Całe centrum będzie odpowiednio streamowane (będzie obiektem STAŁYM), by gracze nie doznali nieprzyjemności zapadania się pod obiekty podczas swobodnej gry.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...