Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 13.10.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 9 punktów
    #3 KREOWANY ŚWIAT Jak wiadomo, nasz serwer jest kolejnym serwerem na platformie SAMP, który planuje odwzorować realia jakie panują w USA. Dlatego ważne aby każdy gracz miał wyobrażenie jak wygląda to w Stanach Zjednoczonych od strony technicznej czyli wszelkich dokumentów potrzebnych do normalnego życia. Dlatego wyrabiając dokumenty w Urzędzie zamiast dowodu osobistego i prawa jazdy spotkacie się z dokumentami takimi jak ID, który jest Waszym identyfikatorem, a licencja prowadzenia pojazdów uprawnia gracza do poruszania się pojazdami mechanicznymi. Każdy mieszkaniec posiada swój unikalny podstawowy numer identyfikujący znany jako ID czyli amerykański dowód osoby lub State ID(stanowy dowód osobisty). Jednak w Stanach Zjednoczonych równie dobrze można używać paszportu lub innego dokumentu wystawionego przez instytucje stanowe lub federalne. Kolejna kwestia to prawo jazdy w Stanach Zjednoczonych. By poruszać się pojazdami silnikowymi należy wyrobić licencję prowadzenia pojazdów. Pierwszym krokiem do jej uzyskania jest zdobycie ‘zezwolenia ucznia’, które uprawnia do ćwiczeń pod okiem osoby dorosłej w wieku 21 lat lub starszej. W zależności od stanu przepisy zdobycia licencji różnią się od siebie. W jednym stanie wystarczy egzamin praktyczny, a w innym dodatkowo trzeba zaliczyć egzamin pisemny, do tego różny jest dozwolony wiek, od którego można przystąpić do egzaminu od 14 lat do 18, w większości od 16 roku życia. W przypadku młodych kierowców wymagana jest zgoda rodzica lub opiekuna prawnego oraz obowiązek bycia tej osoby za każdym razem gdy młoda osoba prowadzi pojazd. Kierowców w USA szkolić mogą prywatne firmy lub publiczne szkoły średnie, których pracownicy uzyskali uprawnienia do nauki. A teraz trochę o naszym fikcyjnym świecie: Republika San Andreas – stan San Andreas znany również jako Republika San Andreas położona gdzieś w południowo-zachodnich Stanach Zjednoczonych. Duży, zaludniony obszar, a dzięki swojemu zróżnicowanemu klimatowi nadaje wyjątkowości na tle innych stanów. Lasy stanu zdominowane są przez wielkie drzewa sekwoi, które wystają wysoko nad ziemię. San Andreas jest miejscem narodzenia nowych trendów i gwiazd, a to wszystko prężnie rozwija się przy Oceanie Spokojnym. Dlatego wielu nazywa go ‘złotym stanem’ podobnie jak Kalifornia. Mottem stanu są słowa „Nie będziemy łamać hipokrytów na zawsze” co nie raz widać w reklamach firm turystycznych. Niestety przez duże zainteresowanie drogą lotniczą stan wysoki poziom zanieczyszczenia powietrza. Mało wiadomo o historii stanu, lecz ustalono, że kiedyś było to terytorium Meksyku w XIX wieku co wyjaśnia dużą ilość osób meksykańskiego pochodzenia. Z czasem amerykańscy osadnicy przybyli i zajęli te tereny tworząc Republikę San Andreas. W XX wieku San Andreas stało się stolicą kultury przez prężnie rozwijający się przemysł filmowy i wiele wydanych hitów kinowych, które oglądali ludzie na całym świecie. Bóbr jest oficjalnym zwierzęciem państwowym stanu i znajduje się on na fladze lub pieczęci rady miasta Los Santos. Samo zwierzę licznie występuje na terenach stanu przy rzekach i małych zbiornikach wodnych i tak jak bóbr dzięki kolonizacji amerykańscy osadnicy zajęli stan tworząc Republikę San Andreas. Jest on również symbolem sprytu, przemyślności i inteligencji. Jego pomysłowość, pracowitość i siła przetrwania charakteryzuje ludzi, którzy osiedlili się na tych terenach. Dzięki wielkiej ilości terenów do upraw wszelkiej roślinności oraz wyrobów potrzebnych człowiekowi stan San Andreas jako kolejny stan Stanów Zjednoczonych postanowił zalegalizować medyczną i rekreacyjną marihuanę ze względu na jej właściwości lecznice i możliwości jakie daje, a zdecydowali o tym mieszkańcy w referendum by wpłynąć jakoś na rynek narkotykowy i spróbować go zmienić. Ustalono, że każdy obywatel stanu San Andreas, który ukończył 21. rok życia ma prawo do hodowli 8 krzaków i posiadania przy sobie do 30g suszu. Organy ścigania dzięki temu będą mogli skupić się na groźniejszych sprawach i przestępcach, a za większe ilości czyli przemyt nielegalny omijający wszelkie kwestie prawne będą grozić kary takie jak przewiduje Kodeks Karny. Dzięki temu osoby chore na stwardnienie rozsiane, raka, jaskrę, epilepsję, Alzheimera lub Zespół Draveta będą mogły uzyskać potrzebne leki na podstawie wyrobów z konopi indyjskich. Stan San Andreas stara się prężne wykorzystywać zasoby i dary natury jakie daje ziemia, na której mieszkają ludzie. Jednak w większych miastach ludzie jednak wolą inwestować w przyszłość i nowe technologię przez co w całym stanie panuje wielka różnorodność jeżeli chodzi o prosperujące przedsiębiorstwa na terenie stanu. Los Santos – najludniejsze miasto położone w południowej części amerykańskiego stanu San Andreas, a zarazem drugie pod względem liczby mieszkańców miasto w Stanach Zjednoczonych za sprawą populacji liczącej ok. 4 mln mieszkańców. Los Santos zajmuje powierzchnię 1302 km2 i położone jest w południowej części stanu San Andreas. Los Santos jest siedzibą hrabstwa Los Santos czyli najbardziej zaludnionego i jednego z najbardziej zróżnicowanych etnicznie hrabstwa w Stanach Zjednoczonych. Z kolej obszar samego Los Santos uznany został za najbardziej zróżnicowane etnicznie amerykańskie miasto. Mieszkańcy miasta często są określani mianem "Santenos". Na północy znajdują się apartamenty i wille gwiazd i tych najbogatszych, którzy dorobili się na tym by zamieszkać wśród najlepszych. Część zachodnia to część handlowa, w które ulokowane jest najwięcej biznesów i to tam mieszka najwięcej ludzi. Duży ruch na ulicy i chodnikach idealnie nadaje się do stworzenia nowego przedsiębiorstwa, które potrzebuje dobrej lokalizacji i początkowego zainteresowania, które może je dalej rozwinąć w różne strony jednocześnie rozwijając gospodarkę miasta. Od południowej strony miasto graniczy w wielkim oceanem i plażą, która idealnie nadaje się do miłego spędzenia wolnego czasu. Przez środek miasta leci autostrada, która dzieli miasto na dwie części: wschodnią i zachodnią. Na południu znajdują się doki i część przemysłowa z portem. To tam przypływa i odpływa olbrzymia ilość statków i okrętów w najróżniejsze strony świata. Wschodnia część miasta to South Central, głównie opanowanie przez miejscowe gangi i organizacje przestępcze. Jest to obszar biedny, a większość ludzi chwyta się sprzedaży narkotyków lub innych złych rzeczy jak napady, kradzieże. Wszystko co pozwoli im zarobić trochę pieniędzy i przeżyć następny dzień. Wielu młodocianych wstępuje do gangu by z tego czerpać zyski. Wiedzą o niebezpieczeństwie i konsekwencjach, ale mimo wszystko porzucają normalne życie i edukację na rzecz sprzedaży narkotyków. Niektórzy widząc panujący chaos próbują stać się kimś lepszym, uczą się i próbują wyjść na normalnych ludzi sprzeciwiając się namowom o byciu gangsterem i zarabianiu nielegalnych pieniędzy. Często na ulicach widać patrole lokalnej policji ze względu na częste bójki i strzelaniny, które są wywoływane przez wrogie sobie grupy przestępcze. Miasto jest podzielone na dwie strony jednak i tu i tu mieszkają ludzie, którzy mają ambicje i marzenia, które chcą spełnić mimo sprzeciwiających wydarzeń. W stanie San Andreas podobnie jak w Stanach Zjednoczonych obowiązuje ten sam system sądowniczy dostosowany do potrzeb i warunków jakie obowiązują w stanie. W Stanach Zjednoczonych system prawny oparty jest na common law, który wywodzi się od starego systemu angielskiego. Są one federacyjnym państwem dlatego obowiązują ścisłe prawa federalne określające dane normy, który był historycznie zmienny. Z czasem został dopracowany i ukształtowany do odpowiednich obszarów normowania. Oprócz prawa federalnego każdy z ponad pięćdziesięciu stanów posiada do tego swoje prawo utworzone i dostosowane do warunków oraz potrzeb danego stanu. Niektóre prawa różnych stanów zostały zaczerpnięte z praw innych krajów. Do tego całe państwo obowiązuje konstytucja podpisana w 1787r. gdzie wprowadzono do niej dotychczas 27 poprawek. W zależności od stanu każdy obszar i placówka sądowa posiada swoje prawa precedensowe odnoszącego się do prawa cywilnego i wyroków sądowych.
  2. 9 punktów
    #2 GAMEMASTER W ŚWIECIE PRZEDSTAWIONYM Mistrz Gry (ang. Gamemaster) to funkcja w grach typu RP (RPG), najczęściej występujący w książkowych odpowiednikach tego tryby, jak np. „Dungeons and Dragons”. Oczywiście my skupimy się na Gamemasterze, jako funkcji pełniącej rolę na projektach opartych na silniku GTA, na trybie Role Play (polska scena). Gamemaster pełni trzy podstawowe funkcje: Regulacyjną: Gamemasterzy, jako osoby kreujące Świat Przedstawiony pod względem rozgrywki, opracowują swoją publikacje, które są nierozłącznym elementem całego projektu, a ponad to ich znajomość jest niezbędna, gdyż stanowią część zasad panujących na danym serwerze (z których gracze mogą być egzekwowani). W publikacjach gamemasterzy mogą wprowadzać nowe zasady, ale również rozwiązywać sytuacje sporne. Edukacyjną: Gamemasterzy, oprócz wprowadzania nowych regulacji, wykorzystują publikacje do edukowanie użytkowników z dziedzin rozgrywki. Może ona dotyczyć objaśnieniu pojęć, zachowań, sytuacji (patrz przykład – ta publikacja). Dzięki temu czyni ich pierwszo-liniowymi członkami ekipy, którzy forsują własne postanowienia dla graczy, a jednocześnie ustalają tory pracy pozostałym osobom z ekipy, którzy mają do czynienia z egzekwowaniem graczy od panujących zasad. Narracyjną: To najstarsza i pierwszorzędna rola tej funkcji, jaką jest Gamemaster. Pierwsi gamemasterzy powstali, by wykreować i opowiadać historię naszych bohaterów. Analogicznie na serwerze RP gamemasterzy opowiadają historie naszych postaci. Co to znaczy w przełożeniu na rozgrywkę In Game. Gamemasterzy mają władzę absolutną ograniczoną jedynie swoją wyobraźnią (tak, jeżeli GM stwierdzi, że uderzył Cię piorun, cóż – tak się dzieje). Idzie za tym to, że są to osoby z odpowiednim stażem, odpowiednio przygotowane do pełnienia, praktycznie najbardziej odpowiedzialnej roli związanej z rozgrywką. Gamemasterzy swoimi akcjami powinni urozmaicać, poszerzać i udynamiczniać rozgrywkę - właśnie poprzez narrację. Poza tymi podstawowymi funkcjami, gamemasterzy w nawiązaniu do zakresu narzędzi i uprawnień, które posiadają, powinni podzielić się obowiązkami związanymi stricte z podziałem sprawowania opieki nad sektorami rozgrywkowymi, takimi jak: Organizacje publiczno-rządowe(w tym porządkowe), Organizacje przestępcze Organizacje prywatne Projekty In Character Eventy lokalne i globalne Branża rozrywkowa Dodatkowo wszelkie aspekty rozgrywkowo-fabularne wynikające z regulacji, jak FCK, FCJ, Freelancerzy itd. – również podlegają pod skrzydła Green Team. Ile projektów tylko struktur organizacyjnych w ekipie „zielonych”. Bywają takie, że dany GM faktycznie specjalizuje się w danej dziedzinie, ale decyzje o zmianach muszą zostać poddane jednomyślności, są takie, gdzie GM odpowiedzialny radzi się innych, ale podejmuje sam decyzje, a jeszcze w innych decyzje akceptowane są przez czerwonych w konsultacji z całą ekipą. To wszystko ma na celu przybliżenia użytkownikom niepodważalnego sensu roli Gamemastera w Świecie Przedstawionym, to czym się zajmuje i w jakich sprawach można, i należy się do nich zwracać. Kolejna kwestia to znaczenie Świata Przedstawionego względem odgrywanych realiów na naszym projekcie. Głównymi odbiorcami są oczywiście gracze nowi lub tacy, którzy nie spotkali się wcześniej z jasno opisanymi zasadami względem odgrywanej rzeczywistości „Świat przedstawiony to całokształt zaprezentowanych w nim zjawisk(stanów rzeczy, procesów, przeżyć, działań ludzkich), będący przedmiotowym korelatem semantycznej warstwy wypowiedzi literackiej: sfera fikcyjnych desygnatów(fikcja literacka) konstytuowana przez znaczenia słów, zdań i większych odcinków tekstu, narastająca wraz z jego rozwojem i organizująca się wedle określonych założeń kompozycyjnych (kompozycja). Budulcem świata przedstawionego jest wyzyskany przez autora materiał tematyczny, który podlega zabiegom selekcji, interpretacji i konstrukcji zgodnie z konkretnym zamysłem artystycznym, koncepcją teoriopoznawczą i intencją ideologiczną.” - Wikipedia.pl Swoistym „dziełem literacki” jest nasz serwer, a Światem Przedstawionym możemy określić uniwersum, w którym odbywa się cała rozgrywka. Nasz projekt odbywa się w uniwersum GTA, a w związku z tym następują pewne prawidła z tego wynikające. Ważne elementy: Stan California to stan San Andreas, Los Angeles to Los Santos, San Francisco to San Fierro, Las Vegas to Las Venturas, New York to Liberty City, Miami to Vice City. Reszta pozostaje bez zmian. Podsumowując Światem Przedstawionym nazywamy cały otaczający nasz świat, całą fabułę, wszystkie zasady narzucone przez ogłoszenia. Fabularyzacja zdarzeń losowych Chodzi o projekt gamemasterski pt. „Fabularyzacja zdarzeń losowych” (dalej FZL). Projekt porusza najstarszą i, jak wielu uważa, najważniejszą funkcję pełnioną przez Gamemastera, a mowa oczywiście o funkcji narracyjnej. Często zapomina się, że potencjalny gracz może czerpać największą radość z rozgrywki na podstawie podjętych konkretnych decyzji i konsekwencji, które idą z nimi w parze. Niejednokrotnie dochodzimy do sytuacji, że w danym momencie nie ma żadnych mass eventów, a sytuacja, z takich lub innych powodów, nie pozwala na rozegranie bardziej ambitnych akcji. Wtedy z pomocą przychodzi Gamemaster zaopatrzony w odpowiednie narzędzie, jakim jest wyobraźnia oraz założenia FZLu. Założenie projektu to algorytmiczne opowiedzenie (narracja) zdarzenia losowego (wynikającego nagle, powiązanego z konkretną osobą, nie wynikającego z akcji osoby trzeciej) w taki sposób, aby przebieg całej opowieści zależał od podjętych decyzji i kroków osoby, której w danej chwili dotyczy narracja. Opowiadanie historii nie może wpływać na decyzje osoby, której opowieść dotyczy – kolejne etapy narracji mają stricte prowadzić do podejmowania decyzji, które w konsekwencji prowadzą do kolejnych etapów opowieści. Przykładowy algorytm historii: Ze strony Gamemastera wygląda to w ten sposób, że w sposób dynamiczny(na bieżąco) lub z przygotowanej wcześniej bazy – wybiera daną historię, znajduję osobę, na której przeprowadzi narrację, wprowadza element rozpoczynający, który zadecyduję o rozpoczęciu opowieści, przeprowadza cały przebieg, aż do zakończenia. Wszystko zależy od kroków(decyzji) podjętych przez gracza – w jednym przypadku może skończyć się na dosłownym niczym, w innym z kolei może uratować komuś życie i dostać nagrodę pieniężną od, dajmy na to, zatroskanego rodzica. credits: Hoffman
  3. 4 punkty
    Underground Stage to pub pełniący miejsce ostoi i spokoju dla pewnego środowiska Los Santos. Ojcami założycielami lokalu są holenderscy bracia Sturkenboom. Tiddo, hobbysta trudniący się DJ'ką (znany głównie z grania na podziemnych, nielegalnych imprezach) oraz Berry, wielki miłośnik muzyki. Lokal nastawiony jest na wrażenia muzyczne, przebija się pomiędzy innymi za pomocą swojej nietypowej charakterystyki. Utwory puszczane dla klientów tego miejsca odbiegają od mainstreamu, dominuje tutaj przede wszystkim muzyka elektroniczna. W pubie odbywają się co jakiś czas imprezy cykliczne nastawione na różne gatunki muzyczne, z nastawieniem na hardcore i techno. Underground Stage wyróżnia się na tle innych miejsc nie tylko sprzedawanym tutaj zmysłom muzycznym, ale i charakterystycznym, tylko dla tego miejsca wystrojem. Pub zlokalizowany jest w bliskim sąsiedztwie Unity Station, w samym sercu Los Santos. Budynek jeszcze kilkadziesiąt lat temu był jedną z manufaktur produkującą przeróżne przedmioty wykonywane z metalu. Właściciele powracają do tamtych czasów i zapewniają klientom industrialne wrażenia. Wynika to z tego, że nie spotkasz tutaj pięknych, błyszczących poręczy, a specyficzne, metalurgiczne rekwizyty. Lokal jest swoistym przeniesieniem jednego z moich biznesów z innego serwera na projekt Mighty. Wkraczam tutaj z nowym nazewnictwem, nową historią, nowym planem na realizacje, ale jednocześnie zachowując główne założenia poprzednika. Zdjęcia pochodzą z pierwszej wersji firmy, interior może się do momentu startu znacznie zmienić. Biznes ma być dostępny i przyjazny dla każdego gracza. Będę starał się iść tutaj w jakość, a nie masówkę. Zresztą na innym projekcie ogarnialiśmy to we dwójkę i działało dosyć sprawnie. Projekt będę prowadził ja oraz Djabeu. Głównymi założeniami Underground Stage, jest prosperowanie baru jako miejsca od graczy dla graczy. Będziemy wychodzić z różnymi ciekawymi inicjatywami imprez, sprowadzać artystów na koncerty i organizować imprezy tematyczne. Motywem przewodnim pubu jest muzyka elektroniczna, gdyż takie są pasje naszych postaci. Liczymy na to, że zarazimy zamiłowaniem do tych gatunków również innych uczestników zabawy. Do pracy w biznesie zapraszamy charaktery barwne, nie musisz być w stu procentach aktywnym pracownikiem. Chcemy, aby każdy spędzał z nami tyle czasu, ile uważa za słuszne, a przy tym miał z tego frajdę.
  4. 3 punkty
    bevilla666; gang - jeden z odłamów Bloods panujący na terenie Playa del Seville stworzony z inicjatywy Goddarda Gewecke i Laurenta Praynesa. Członkami bandy jest głównie czarnoskóra młodzież lecz zdarzają się wyjątki. Każdy świeży członek ślubuje wierność grupie do końca swojego życia. Przestępcy wyróżniają się głównie wytatuowaną liczbą 666, najczęściej pod okiem. Mimo posiadania wielu wrogów, najbardziej nie darzą sympatią setu Crips, dlatego też używają parę zwyczajów oczerniających ich wroga, najbardziej charakterystycznym jest zastępowanie literek C literkami B w słowach. W dzisiejszych czasach członkowie nie paradują już wszystkim, co czerwone. Dzisiaj praktykuje się to najbardziej w klipach raperskich członków. Gangsterzy biorą się za wszystko, na czym można zarobić, zaczynając od napadów, haraczy, zastraszeniach, kradzieżach, zabójstwach na zlecenie kończąc. Playa Del Seville - dzielnica owiana złą sławą, położona w południowo - wschodniej części Los Santos. Dzielnica znana jest służbom, spowodowane jest to wysokim współczynnikiem morderstw, okaleczeń i kradzieży. Na ścianach budynków mieszkalnych w tym obszarze można ujrzeć wszelkiej maści graffiti dot. panującego tutaj setu Bloods. Notka OOC: Siema chcieliśmy tym projektem pograć na drugiej edycji sa-rp lecz serwer nie wystartował, mamy zamiar kreować rozgrywkę na wysokim poziomie, skład praktycznie taki sam jak w multiply players; gang, grono osób znajome i zaufane więc mam nadzieję, że będzie się nam grało przyjemnie, wstawiłem tą aplikacje ponieważ wunza nie mógł tego zrobić z powodów prywatnych. skład: (L) wunza (VL) brucewayne nedziak Erson39 tendan c00lziom olof ptaszynka pawuc dronik trapdamian +paru wb
  5. 3 punkty
    W samej tylko Ameryce istnieje obecnie trzydzieści Rosyjskich syndykatów zbrodni działających conajmniej w siedemnastu miastach USA, przede wszystkim w Nowym Jorku, Miami, San Francisco, Los Angeles oraz Los Santos. Rosjanom udał się największy jak dotąd skok na sklep jubilerski, przeprowadzili największe defraudacje funduszy ubezpieczeniowych i zdrowotnych, zamykające się zyskiem netto ponad miliarda dolarów. Garlatschev Bratva - początki tejże zorganizowanej grupy przestępczej sięgają aż do upadku Związku Radzieckiego co było czasem całkowitego rozpadu gospodarki. Część rodzin załapało się na swój 'ostatni rejs' do Stanów Zjednoczonych. Jak w przypadku każdej bezprawnej organizacji, Bratva Garlatscheva rozpoczęła swoją działalność jako grupa rebeliantów, która obięła sobie za cel wspieranie klasy robotniczej, ludzie tego pokroju zazwyczaj przychodzili z chlebem do domu raz na tydzień, gdy matka miała pod opieką często więcej niż ośmioro dzieci. Ojcowie często podejmowali się nielegalnego i łatwego zarobku, co zawsze pomagało im wyjść na prostą i wysłać dzieci do szkoły. Często tacy ludzie (przez rosyjskie społeczeństwo zwani Shestyorkami) uzależniali się od kradzieży i tym podobnych ("gdy coś ukradniesz, zaczyna Ci się to podobać"), podczas gdy organizowali popijawy, tworzyły się małe grupy zwane brigadami, które łącząc się, zostały przekształcone w Bratvę kierująca się zasadami kodeksu Vorów, a pełnoprawni członkowie znaczeni byli tatuażami. Dla większości Shestyorek zarobek był za mały. Amatorzy zaczęli podejmować się zabójstw na zlecenie, handlu narkotykami czy amunicją co przynosiło im znacznie większy zysk - to niosło jednak za sobą konsekwencje, zbyt duży rozgłos poskutkował łapanką i masowym wygnaniem z kraju co prawie doprowadziło do rozpadu tak długo formowanego zgrupowania. Fundamenty były jednak na tyle trwałe, ze odbudowa jest nadal możliwa, szczególnie gdy liczba Rosyjskich emigrantów przypływających do USA jest tak wysoka. Od samego początku na czele stał niejaki Artem Garlatschev - w roku 2013 nieoczekiwanie znikł z powodu dużych dowodów posiadanych przez Federalne Biuro Śledcze - ze względu na to, że był również ścigany przez Interpol zmienił tożsamość i od tamtego czasu utrzymuje kontakt jedynie ze swoimi trzema synami, którzy postanowili przejąć po nim "pałeczkę" kontynuując historię Bratvy Garlatscheva... Sprawy ogólne, co gramy, aktywność A więc gramy organizację przestępczą (ZGP, mafia), która wykorzeniła się jeszcze w Rosji za czasów ZSRR. Jest to kontynuacja znanej wielu osobom Garlatschev Bratvy prowadzonej w latach 2012-2013 przez Barego, na C-RP - a więc background IC już mamy. Jest to drugi etap kiedy to brigady przeradzają się w bratvę. Większość członków jest już znanych w Los Santos i są oni powiązani z kodeksem złodzieja oraz sumiennie go przestrzegają (Vor v Zakone). Stawiamy na jakość gry i tym razem chcemy pokazać się z jak najlepszej strony. Spróbujemy uświadomić wszystkim na czym polega prawdziwa mobsterka, jak za dawnych czasów. Spróbujemy też jasno świecić swoją aktywnością jak i wiedzą ogólną na temat organizacji tego typu. Oczywiście każdy z nas będzie odgrywał odpowiedni charakter wpasowujący się w klimat i zajmował się rożnymi rzeczami (chemik, rusznikarz itd. - to tylko przykłady). Nasz spot, gdzie gramy, rekrutacja Nasza miejscówka znajduję się na Downtown Los Santos. Najcześciej będzie nas można spotkać właśnie w tym miejscu - to tam będziemy organizować całe tło fabularne. Rekrutacja? Będzie polegać na grze IN CHARACTER i tylko i wyłącznie poprzez grę można się dostać w nasze progi (z shestyorki czyli wanna-be można dostać się do organizacji na zwykłego membera, żołnierza - boyevika). Housing Project będzie z czasem umiejscowiony na forum z dokładnymi informacjami i oczywiście poradnikami dotyczącymi Rosyjskiej mafii. Będzie on aktualizowany przez jednego z aktualnych członków. Od razu uprzedzamy - nie będzie żadnych aplikacji, żadnych podań, liczy się tylko gra IC. Nasza ekipa Stawiamy na doświadczenie, umiejętności, wiedzę na temat granego klimatu oraz wzajemne zaufanie w naszej ekipie, która jestem pewny pociągnie organizację przez dłuższy czas. Na sam początek postanowiliśmy, że będzie nas 5, wybraliśmy najmocniejsze ogniwa, a reszta, która chciała z nami grać od samego początku musi zaczynać jako wanna-be O głównym liderze Jak widać to ja wstawiam temat na forum i można się domyślić, że to ja będę prowadził organizację. Posiadam spore doświadczenie w mobilizowaniu grupy, kreowaniu gry IC, wczuciu się w klimat, szczególnie mafii Rosyjskiej opartej na zasadach kodeksu Vora. Prowadzenie pierwszych organizacji już mam od dawna za sobą, dla niektórych były to gówna, a inni propsowali moje twory i się im to podobało. Teraz przyszła pora na coś co wiele osób zapamięta z dobrej perspektywy i będzie znane dla większości społeczności roleplay. Z taką ekipą na pewno sobie z tym poradzimy, dlatego właśnie jestem pełny entuzjazmu i wiary w tą organizację. Ekipa: Na pw.
  6. 3 punkty
  7. 3 punkty
  8. 2 punkty
    Dokąd brnie Mighty RolePlay? Dowiecie się w niedzielę... 😉
  9. 2 punkty
    Z zainteresowaniem czytałem Twoją aplikację. Za.
  10. 2 punkty
    Mati powraca w wielkim stylu, jakby inaczej. 💚
  11. 2 punkty
  12. 2 punkty
  13. 2 punkty
    a czy bedzie tam john johnson?
  14. 2 punkty
  15. 2 punkty
  16. 1 punkt
    Hej. 🙂 Wiadomo nie od dziś, że system payday to nierozłączna część rozgrywki roleplay. Wszystko tutaj powinno być odpowiednio zbilansowane, by każdy mógł swobodnie prowadzić swoją rozgrywkę, a jednocześnie, by pieniądze nie zepsuły całej gospodarki serwera, która jednak istnieje, tylko w całkowicie innym rodzaju niż znamy w prawdziwym życiu. Początek gry Nie zdecydowaliśmy się na rozdawnictwo przedmiotów, czy pojazdów na start postaci - i to nie bez znaczenia. Planujemy zrobić to po swojemu - wykorzystując samouczek. Każdy, kto założył postać z pewnością zobaczył ten kruczek: Ma on bardzo duże znaczenie, jeśli chodzi o początek rozgrywki, to dlatego, że dzięki niemu można bardzo szybko zdobyć swój pierwszy pojazd (nawet w niecałą godzinę!). Dlaczego? Gdyż samouczek krok po kroku pokaże Wam jak zarabiać, wynagrodzi Was za odpowiednie akcje RP i interakcje z aktorami. Chcemy zwyczajnie połączyć przyjemne z pożytecznym i przekonać graczy do nas w taki właśnie sposób. Nie martwcie się - samouczek nie będzie utrudniał rozgrywki, a wręcz przeciwnie. Pierwsza postać stworzona na serwerze z automatu ma uruchomiony samouczek, następne nie będą potrzebowały go ponownie przerabiać. Przejście różnych etapów samouczka pomogą Wam w zarabianiu pieniędzy i szybkim rozwinięciu swojej postaci (czasami samouczek będzie Wam mówił, byście wydali pieniądze a w zamian za to - pomnożycie je!). Po prostu stary modny trik z gier RPG, który zawsze się sprawdza i pomaga nowym graczom wejść we wspólny świat. Klasy pojazdów To nic innego jak dzielenie pojazdów na poszczególne klasy: Niska, Średnia, Wysoka, Co pozwala oczywiście na odpowiedni podział gracza - wiadomo, że biznesman będzie jeździł pojazdem wysokiej klasy, a zwykły pracownik średnią. Pozostała klasa należeć będzie do tych najbiedniejszych (czyli tzw. leni, którym nie chce się pracować). Co to oznacza? Oznacza to, że bicie duty na naszym serwerze nie będzie obowiązkiem i musem do dobrej rozrywki, jednakże chcąc posiadać większe mieszkanie, czy zmienić jego lokalizację na bardziej zamożną będzie trzeba pogłówkować prowadząc biznes. Zwykły pracownik oczywiście bez problemu zarobi na mieszkanko w centrum, czy pojazd klasy średniej - nie będzie musiał przy tym od świtu do nocy pracować. Pojazdy niskiej klasy będzie można zdobyć już nawet podczas zapoznawania się z samouczkiem w niecałą godzinę gry. Zależność payday Sposobów na zarobek na naszym serwerze będzie naprawdę multum, jednak tak czy inaczej podstawą do zbierania swoich oszczędności będzie podstawowy payday z grupy. U nas jeden gracz przynależeć może tylko do 4 grup jednocześnie, co wiąże się z tym, że musimy nieco podwyższyć wypłaty w grupach, ponieważ jest to zawsze o jeden slot mniej niż zazwyczaj bywało to w standardzie. Lider grupy ustawiać będzie Wam payday za godzinę pracy! Skrypt jednak automatycznie przeliczy ilość minut, którą przerobicie na służbie. Co daje szerokie pole do popisu, gdyż przykładowo mając wysoką stawkę godzinową w jednej z grup wystarczy odsiedzieć w pracy 30 minut a resztę można grać po swojemu. Bez limitów jednak niestety się nie obejdzie i maksymalnie w grupie będzie można przepracować 3 godziny dziennie (to dla tych, co chcą być tą klasę wyżej od pozostałych ;)). Jak to będzie wyglądać w matematyce? Wyjaśniamy: Jhon Jhonson zatrudnił się w grupie, w której otrzymuje stawkę godzinową w wysokości 300$. Jednak chciał sobie wejść do gry przed szkołą i zarobić co nieco a miał tylko 18 minut czasu do wyjścia z domu. Przeliczamy więc: (18 * 300) / 60 = 90$ - tyle zarobił Jhon. Po powrocie ze szkoły wraca więc i jest zaparty, bo zbiera pieniądze na Bulleta, więc przycisnął pozostałe 2 godziny i 42 minuty osiągając maksymalny limit dzienny dla grupy (w tym oczywiście dodatkowe premie od sprzedanych produktów, złożonych ofert). Łącznie zarobił więc 900$ + dochodzi stawka, którą serwer daje za aktywną grę na serwerze co godzinę w wysokości 50$ = 1150$ z jednej grupy w ciągu dnia. Warto dodać, że wyżej wymieniliśmy najmniejszą możliwą stawkę godzinową w grupie. Grupy publiczne i ich pensje sięgać będą nawet do 1500$ za godzinę pracy! Co daje nawet ok. 5000$ za dzień. Ile kosztuje najtańszy pojazd? 1000$ (Perenniel). Od czego zależeć będzie wysokość pensji w biznesie? Od jego aktywności, czym biznes lepiej sobie radzi w pozyskiwaniu klientów, tym jego lider może nałożyć większą pensje dla pracowników (nawet do 900$ za godzinę!). Wszystko automatycznie wyliczy skrypt i co tydzień będzie przyznawał coraz to wyższy limit pensji dla pracownika. Wszystko sprawdzane będzie na podstawie logów ofert grupy, jeśli w ciągu tygodnia osiągnie dobre rezultaty - otrzyma możliwość awansowania pracowników o 50$ (za godzinę) wyżej. Wypłata wpływać na konto będzie 24 godziny od ostatniej wypłaty - w tym czasie nabijacie służbę a po tym okresie skrypt zlicza Waszą aktywność w danej grupie i przydziela wypłatę. Kapitał grupy Grupowe kapitały były innowacją podczas startowania wcześniejszej wersji Mighty RolePlay. Utrzymuje się to do dziś, co oznacza, że było to strzałem w dziesiątkę. To nic innego jak oddzielny stan konta grupy, którym manipulować może jej członek z uprawnieniami do zarządzania kapitałem. Można tam wpłacić pieniądze, ale nie można ich wypłacić. Za pomocą tego stanu konta będzie oczywiście możliwość: Zakupienia pojazdu na grupę (np. po otrzymaniu dotacji), Opłacenia podatku za budynki grupowe, Dokonanie rejestracji pojazdu (pod warunkiem, że należy on do tej grupy) w urzędzie, Naprawy, zatankowania, zamontowania akcesoria do pojazdu, Zamawiania produktów do magazynu, Dzięki kapitałom grupowym, lider rządu przyznawać będzie mógł dotacje na konto nie martwiąc się, że pieniądze pójdą na inny cel niż rozwój grupy. Właściciela głowa już w tym, by kapitał grupy zamienić na pieniądze, które może wypłacić. Dokładne logi zarządzania kapitałem doskonale sprawdzą się do analiz przychodów firmy. Prace dorywcze Dodatkowym źródłem zarobków dla gracza oczywiście będą stare niezawodne prace dorywcze, których można podjąć się w każdej wolnej chwili, dostępnych na serwerze jest ich kilka: Kurier, Sprzedawca, Pracownik tartaku, Magazynier, Rybak, Rozwoziciel gazet, W każdej z tych prac dorywczych będzie odpowiednia stawka do zarobków, oczywiście odpowiednio zbilansowana i porównywalna czasowo. Zwyczajnie będzie to kwestia indywidualna, czym chcesz się zajmować. Każda z prac przyniesie podobne zyski za podobny czas wykonywania pracy. Więcej informacji na temat prac dorywczych pojawi się wkrótce w dziale poradników. Załóż swój biznes! Również od dziś będziecie mogli złożyć już swoją aplikację na biznes w tym dziale. Wkrótce pojawi się tam informacja od opiekuna odnośnie aplikacji. Obserwujcie ten dział bacznie. Możecie już powoli szykować swoje aplikacje, by następnie je opublikować. Media społecznościowe - Instagram Z Instagrama korzysta już ponad miliard osób na całym świecie, a w tym właśnie my. Jest to nieodłączną część kampanii reklamowej i jedno z najbardziej znanych i odwiedzanych aplikacji - nie mogło nas tam zabraknąć. Zachęcamy Was wszystkich do odwiedzenia naszych mediów społecznościowych (linki poniżej) i "polajkowaniu" ich. Umieszczane tam będą przede wszystkim najświeższe informacje z świata gry, nowinki skryptowe oraz rzeczy, których na forum lub discordzie nie zobaczycie. Mowa tu o wszelkiego rodzaju konkursach i eventach, w których będzie można wygrać różne rzeczy. Zapraszamy bo warto! Facebook: https://www.facebook.com/MightyRolePlay/ Instagram: https://www.instagram.com/mightyrp/
  17. 1 punkt
  18. 1 punkt
    siema zaczynaliśmy gierczyć w tym samym roku, pozdrawiam weterana
  19. 1 punkt
    Totalnie tego nie wymaga. Brak superbohaterów i supermocy, nie jest w ogóle związany ze światem komiksów. Chyba, że do smaczków fanów tego uniwersum można zaliczyć nazewnictwo miasteczka czy tam budynku szpitalnego - arkham czy jakoś tak. Poza tym odbiega od wszystkiego, opowieść o człowieku który zaczyna mocno świrować. Wybierając się na seans zadawałem to samo pytanie i recencje potwierdzały brak powiązania.
  20. 1 punkt
    Witamy serdecznie, autoryzacja uzyskana.
  21. 1 punkt
    Garlatschev Gym - jest to siłownia założona przez jednego z imigrantów z Rosji niejakiego Artema Garkatschev'a. Siłownia będzie mieści się w centrum miasta z prostych powodów. Jako iż jest to najlepsza lokalizacja do zarabiania pieniędzy jak i chwytania klientów. Wchodząc do siłowni można zobaczyć stary old school wiele plakatów z motywującymi tekstami jak i przyrządów do ćwiczeń. Notka OOC: Wyszedłem z inicjatywa założenia tego owego biznesu ze względów na to że mam duża motywacje do prowadzenia tego. Chciałbym z czasem otworzyć kolejne tego typu biznesy które będą kierowane pod nowych graczy jak i dla starych wyjadaczy . Mam zamiar stworzyć interakcję w tym miejscu a nie tylko nabijanie duty i /trenuj. Nie rozpisałem się zbytnio ale wiem że boncza jak i gracze wiedza jak prowadze biznesy wiec nie będzie w tym żadnego problemu.
  22. 1 punkt
    Film wymaga jakiejkolwiek znajomości uniwersum DC Comics czy jest wyrwany z klimatu DC Comics (nie posiada jakiś smaczków, symboliki znanej z innych filmów, itp)?
  23. 1 punkt
  24. 1 punkt
    Powodzonka, zdanie jak koledzy o góry.
  25. 1 punkt
    no ja czytając poczułem już cały klimat, props
  26. 1 punkt
    Dobry pomysł jak i wykonanie. Jeżeli faktycznie posiadasz jakąkolwiek wiedzę o tym wszystkim, a nie będziesz im jedynie czytał tutoriali, to jestem na TAK.
  27. 1 punkt
  28. 1 punkt
    Napad na transport firmy z Vice City zajmującej się przewozem sprzętu z elektroniką Kwiecień 14, 2018 Kevin Rose, Los Santos Times To prawdopodobnie powrót zorganizowanej grupy przestępczej działającej na terenie Los Santos zajmującej się przechwytywaniem ładunków transportowanych przez ciężarówki. Dziesiątego kwietnia z Vice City wyruszył ładunek mający zostać przetransportowany do Los Santos dzień później. W nocy, tego samego dnia został napadnięty przez zorganizowaną grupę przestępczą. Nikt nie ucierpiał. Kierowca prowadzący transport zeznał, że napadła go grupa motocyklistów z naszywkami kobry. Wszyscy sprawcy byli zamaskowali, nie był w stanie podać szczegółowych informacji policji. Działał instynktownie, myśląc o swojej żonie i dwójce dzieci stosował się do poleceń. Na szczęście mężczyźnie nic się nie stało. Osoby biorące udział w napadzie na ciężarówkę przejęli sprzęt o wartości blisko $120.000. Sprawą zajmuje się policja. To nie pierwszy napad na transport w Los Santos. Najprawdopodobniej to reaktywacja ściśle zorganizowanej grupy przestępczej, która tym się zajmuje. Kierowcy, który również udzielili krótkiego wywiadu zaznaczyli, że zaczynają obawiać się o swoje życie i rodziny, nie mogą prowadzić normalnie swojego zawodu. Zapowiadają strajk przez wcześniej wymieniony wydarzenie, które powtarza się coraz częściej. Magazyn w Los Santos to dobrze prosperująca firma współpracująca z blisko ponad 50 firmami w tym samym mieście. Od niedawna korporacja zajmuje się przewozem towaru do i z Vice City. Przewozy głównie dotyczą transportu sprzętu komputerowego, elektronicznego, medycznego, elektrycznego i rehabilitacyjnego. Właściciel firmy odmówił udzielenia wywiadu na temat napadu na jednej z transportów spod szyldu firmy. Na tę chwile firma zastopowała kolejne transporty do Vice City do czasu wyjaśnienia sytuacji z policją. Najprawdopodobniej firma będzie musiała wypłacić wysokie odszkodowanie właścicielowi transportowanego towaru. Pisał Kevin Rose dla Los Santos Times. Tworzony przeze mnie projekt magazynu w Los Santos, to zapewne coś nowego dla niektórych. Połączenie rozgrywki to kolejna plansza dla osób działających w korporacjach i grupach przestępczych na poszerzenie wpływów swoich działań. Osoby chętne do odegrania epizodycznych pracowników będą mogły brać udział w projekcie zarabiając na życie swojej postaci i dalszym jej kreowaniu w przyszłości. Punkty zbytu transportowe tak samo jak ich wycena będą ustalane przez gamemasterów. Projekt głównie poświęcony jest dla organizacji przestępczych, które potrafią rozegrać kreatywny napad na transport o wysokiej wartości bez użycia M4 i rozpoczynaniu niepotrzebnych strzelanin. Osoby prowadzące korporacje będą mogły inwestować w firmę i organizowane transporty.
  29. 1 punkt
    kozak w *&[email protected] widzimy się na grupowym żuciu gumy
  30. 1 punkt
    fajny biznes, znowu dyskoteka będzie haha 😄
  31. 1 punkt
    Termin składania podań na organizacje pub-rząd: 20.10.2019.
  32. 1 punkt
    prawdziwy gangster stołuje sie w maciejkos
  33. 1 punkt
    Widzimy się na duty chłopaki
  34. 1 punkt
  35. 1 punkt
    zycze powodzenia jadlem tam pszne jedzenie jest
  36. 1 punkt
    więcej reakcji poza lubie to -,------
  37. 1 punkt
    hejka stejhir. Ten od psa, tak to ja! 🙂
  38. 1 punkt
  39. 1 punkt
    fajne i schludne. jedyny temat chyba warty uwagi tutaj XD
  40. 1 punkt
  41. 1 punkt
  42. 1 punkt
  43. 1 punkt
    Dość przyjemnie się to czyta. Mam nadzieję, że zapał nie minie po tygodniu, a sam warsztat nie popadnie w monotonność mechazorda.
  44. 1 punkt
    Wiele osób zamawiających taxi na serwerach RP oczekuje że kierowca dobrze zna mapę oraz serwer, że będzie potrafił dowieźć nas w miejsca których my nie potrafiliśmy znaleźć. I mam nadzieję że jeżeli biznes wystartuje, to właściciel położy nacisk na poziom i umiejętności pracowników oraz świata gry, a nie będzie walił invite na lewo i prawo.
  45. 1 punkt
  46. 1 punkt
    powo, ale zmien grafike bo jakis syf
  47. 1 punkt
    Nick: StonerPL | Jaracz3223#2340
  48. 1 punkt
    A jak z nastawieniem na serwer? Będziecie starali się rozsiać wszystkich graczy po każdej strefie rozgrywki, czy "niech się dzieje wola Pana" i znów powstanie Cops'n'Robbers jak na konkurencji aktualnej. Jeśli tak, macie jakiś pomysł jak zaradzić temu?


×
×
  • Dodaj nową pozycję...